Monday, 6 May 2013

Mulut mengalahkan Itik

Bebel tahap kronik

 Assalamualaikum wbt......... sempat la juga beri salam kan, kata nak jadi muslimah sejati.. >_< geram macam mana pon saya dengan budak tu, tapi letak jugak gambar wallpaper dekat hp ni.. gedik pula rasanya, gatal pon biarlah bertempat.. adoi apa masalah saya ni ea..  geram geram geram.. mentang-mentang dia tahu saya sayang dia, tapi janganlah gedik.. suka hati je nak cakap anak orang gedik.. kisah pula saya ya.. urm ok ok.. penat je taip ni sebenarnya tapi apakan daya.. haha ala letak gambar dia pon sebab nak lepas rindu sebelum tidur, pastu boleh doakan sekali untuk dia.. konon sweet la tu.. luaran je kasar dalaman lembut mengalahkan kapas kot.. ok takde niat nak puji diri sendiri tapi untuk suka-suka.. selamat maju jaya dalam imtihan 9 mei ni.. saya tahu budak tu pandai mampu buat yang terbaik dalam life dia so fighting ya.. senyum sokmo :)