Thursday 25 July 2013

Salam Ramadhan :)

Alhamdulillah dengan rezeki di bulan ramadhan yang mulia ini perniagaan secara konvensional mendapat sambutan yang memberangsangkan. 

Dalam pada masa yang sama, printer kena service. Berapa lama?? InshaAllah naik poli ,raya dapatlah printer. Tup tup dengan business yang ASYIK, masalah smartphone pula, masalah apakah?? Jeng jeng, disebabkan sebelum ini cas 'hp' rosak, pakai lah cas yang cabut batery, lama lah juga guna.. Sampai  tak perasan bateri kembung, macam ikan BUNTAL.. Nampaknya, business by whatapp and wechat terbantut sikit.. Sikit je..

 InshaAllah REZEKI ALLAH itu LUAS :) facebook kan ada ;) walaupun hakikatnya facebook pon kurang aktif, buat melalui pesanan ringkas lah pula.. Alaaa guna 'hp' adik beradik 3310 tu.. 'hp' BNW (black n white) lah banyak berjasa.. Lama tak lama, zaman sekolah lagi :) alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah


p/s jangan mudah bersangka buruk dengan ujian Allah, PLEASE think positive.. Hidup ini bagaikan roda, ada masa diatas ada masa dibawah. Just go on with our life, nothing impossible. Allah ada, SENTIASA ADA!!!  


malu-malu tapi mahu

No comments:

Post a Comment