Monday 4 June 2012

Love Again

Assalamualaikum wbt cinta .. 


 >> Ececeh cinta bagai , jangan nak cinta sangat Cik Noraidiba kita ni , heee
 >> Ada apa dengan cinta ?? Alahai Cik Noraidiba kita tak tau kot , kan kan
> > Ya Allah sayangnya saya cintanya saya dekat diri saya ini (ayatditapis)
> > Ingin luahkan ?? Urm buat masa sekarang tidak perlu lagi rasanya, heee
> > Risau ada orang ketiga , siapakah ?? Syaitan itu akan menjadi orang ketiga ya anak-anak (jaga diri baik-baik, jangan mudah termakan kata-kata manis sang jejaka)
> > Saya tidak ingin berupa sedemikian dan saya rasa sudah pasti anak-anak semua juga tidak ingin bukan ?? (semua dah besarkan , semua boleh fikir mana baik buruknyakan , sucikan hati pelihara akhhlaknya)
> > Rasa-rasanya biarlah Allah SWT sahaja yang tahu apa yang kita rasa sekarang, heee
 Jika benar jodoh itu Allah SWT berikan kepada kita akan ku terima dengan hati yang terbuka , insyaAllah





Kaya dengan agamanya , akhlaknya , keturunannya dan rupanya.
Jodoh itu saling melengkapi.
Jangan salahkan takdir jika tiada jodoh samada yang belum berkahwin mahupun sudah berkahwin(bercerai).
Cintalah kepada Allah SWT dan RasulNya , supaya pasangan kita juga sedemikian. Amin ya Rabb.


Jangan terlalu mengharap , jangan terlalu percayai , jangan terlalu mencintai.

Indah rupa sekadar sementara
Indah agama kekal selamanya

#sejak bila Cik Noraidiba pandai berkata-kata ya (senyum)

Wassalam <3

No comments:

Post a Comment