Sunday, 18 November 2012

DubDabDubDab



Assalamualaikum cinta rindu sayang .. hahaha tamak haloba, bukan selalu, jarang pon bukan (>_<)

Alhamdulillah hati gembira jawab first paper, hope paper seterusnya begitu juga. Amin ya Rabb :) Ya Allah berikan hambaMu ini seorang yang bijaksana dan mempunyai kemahiran tersendiri untuk mengingati apa yang hambaMu ini belajar, Amin2 :)

*muka merah macam badut dah(sick), Cik Noraidiba kena sihat, fighting2!!! Jangan nak manja sangat layan sakit tu, hoho satu kira-kira 2 teori .. ya Allah teori lah paling senang buat saya (sebaliknya) chillax. Dah usaha , so lepas ni doa dan tawakal ya Cik Noraidiba, jangan ingat katil dekat rumah je. Bahaha tapi tak tipu menangis belajar bahagian teori2 ni, chill2 jangan stress Allah sentiasa ada untuk hambaNya :)

This final hope can get 3.5 and above, pray for me. Please2 :)


1 comment: