Wednesday, 23 January 2013

Umur 21 tapi macam 12

Assalamualaikum dan salam bahagia kepada semua :)
Lama tak update blog, rindu sesangat kot .. huhu hidup makin bertambah bahagia walaupun tak nikah lagi, hoho gurau-gurau .. masam masin manis kehidupan seseorang pasti lalui kot, takde sentiasa gembira sedih bagai .. Loghat saya sekarang macam orang melakau betul dah, tahun 2011 dok melakau takde pon slang melakau, slang pantai timur ada la, itu pon sebab classmate majoriti dari sana .. Saya ingin buat pengakuan .. tutt tutt .. saya sayang semua !!! walaupun korang tak sayang saya, ada saya kisah ?? hikhik ..

*atas ni muka 21 dah tau, takde budak-budak ya >_<


Now focus yang penting, study study .. Pastu fikir nikah terus, bahaha gatalkan ?? Tak la gatal, insyaAllah dah sedia bertanggungjawab .. Doa-doakan la ya :) Saya nak bagitau sikit, sikit jeee .. Tolong ya cinta tak leh dipaksa dan cinta itu datang tanpa diduga .. So jangan la paksa-paksa, setiap orang ada hati masing-masingkan so boleh fikir logik kot, jangan nak pentingkan diri sangat ..

Saya tegaskan sekali lagi, saya serah kepada Ilahi soal jodoh ajal maut .. Dia lebih mengetahui yang terbaik buat hamba-hambaNya .. Saya undur diri dulu ya .. Jaga diri baik-baik semua .. Jangan tinggal solat :)

Assalamualaikum wbt <3

1 comment:

  1. wa pasni leh la mkin nasi minyak kawan aku ni,...x sbar rsanya nak tngok kwan2 dah khwin,...aq doa kan impian kau yew adibah,..amin,...

    ReplyDelete