Sunday 21 October 2012

Hanya Allah yang tahu

Assalamualaikum wbt dan selamat petang :)

Alhamdulillah saya disini sihat-sihat saja dan saya harap begitu juga dengan anda semua :)
Ingin saya buat perkongsian bersama anda semua, insyaAllah :)

Disini saya ingin mengatakan, selagi kita mempunyai emak ayah yang masih ada di muka bumi Allah ini, janganlah sesekali kita abaikan mereka .. Mereka yang telah membesarkan kita, mendidik kita untuk menjadi anak yang soleh dan solehah .. 

Disini juga ya saya ingin menegaskan, jikalau sesuatu yang penting untuk dibuat keputusan contohnya "KAHWIN aka NIKAH" samakan maksudnya ?? Bawalah bincang dengan emak ayah kita, mereka BERHAK tahu ok :)


Just slow talk with our parent, insyaAllah :)

Lagi 1 yang ingin saya tegaskan disini, RESTU EMAK AYAH kita itu penting .. Dengan restu itu juga insyaAllah mahligai yang kita bina akan kekal sampai hujung nyawa .. Amin ya Rabb :)

Yang baik itu datang dari Allah, yang kurang itu datang dari saya sendiri :)
Wassalam <3

No comments:

Post a Comment