Tuesday 3 December 2013

Cik I Love You damn so much. May Allah bless u Cik :)



*Tanggungjawab saya adalah menjaga semangat pada diri saya sendiri, berdirinya saya dengan diri saya sendiri. SEMANGAT!


Ya Allah berikan aku kekuatan dari segi mental dan fizikal. Permudahkan segala urusan pembelajaran ku ya Allah. Berikan diri ku ini sentiasa bersangka baik dalam apa jua situasi. Amin ya Rabb. Nampaknya 'kami' tak boleh berpisah ya, sayangnya saya dekat pensyarah tu, pensyarah tu pon sayangnya dekat saya. Huhuhu FOCUS pada yang penting Noraidiba Binti Md Jidin. Semester lepas boleh, so semester ni pon mesti boleh. Jantung berdenyut abnormal sentiasa kalau kelas dengan Cik, maafkan saya ya Cik :( 

#doa usaha ikthiar tawakal (duit)
#husnuzhon
#redha

Love u Cik!!! Thanks mengajar saya pada semester juga, saya berusaha buat yang terbaik dalam subjek Cik. Mohon doa semua :)

Assalamualaikum wbt ^_________^

No comments:

Post a Comment